About

"Think different, be different, act different..."

Contact

Powered By Blogger

Contributors

Blog Widget by LinkWithin

Twitter

RSS

Inceputul



Nirvana - Smells Like Teen Spirit

Buna si bine ati venit! ;)


Si uite asa apare un nou blog pe blogosfera, incercand si el sa reuseasca sa ajunga mare. 
Am ales sa incep acest blog cu o melodie de la Nirvana pentru a arata ca eu fac parte dintr-o generatie noua cu gandire diferita. Mie unul mi se pare ca aceasta melodie ma ajuta sa fac inteles acest lucru.

Sper sa nu plictisesc audienta, ci sa o fac sa creasca...

Enjoy! xD

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

Alin said...

Salut, ce vroiam sa iti spun, fiind pe dA si am vazut ca ti-ai facut blogul public, ar fi o idee sa iti faci blogul atat in romana cat si in engleza, adica articolele sa le ai in romana cat si in engleza, va ajuta in cazul in care vor intra "copilasii" de pe dA sa te cunoasca :)

Oricum, eu cred ca voi fi primul care te adauga la cei pe care ii urmaresc si primul care iti cisteste articolele, te astept pe la mine pe blog, pentru comentarii trebuie sa citesti in partea din dreapa a coloanei ca sa vezi cum si ce sa faci ;) , totul este explicat pe blog, hai ciao !

P.S.: ...sunt hishamy de pe dA :P